Hvordan overse ting på en elegant måte

Nå som jeg ikke har oppdatert denne bloggen på en stund er det opptil flere viktige hendelser jeg har unngått å skrive om. De har blitt oversett, og om jeg skal si det selv har det skjedd på en relativt elegant måte. (Det er artig å bruke ordet relativt sammen med adjektiv, for da er det umulig å ta feil. Du finner alltid noe som det kan være relativt i forhold til.) Et par av de viktige hendelsene som har blitt oversett er denne bloggens ettårsdag, skolestart og diverse sære drømmer jeg har hatt. Nå skal de emnene på en enda mer relativt elegant måte behandles i dette innlegget.

Denne bloggen er nå ett år og elleve dager, som vil si 376 dager, et fint og rundt tall. Dette kan dere best feire ved å spise en is eller drikke en kopp te.

Jeg har begynt i andre klasse på videregående. Det er gøy, fordi vi faktisk får oppgaver på skolen som ganske enkelt går ut på å skrive en sang. Og som alle veit er det relativt utrolig gøy å skrive sanger.

En natt drømte jeg blant annet at jeg røykte hasj. Virkningene var at synet blei litt forvrengt og det var vanskelig å løse en Rubiks kube. Hvis det er noen hasjrøykere der ute ler dere dere sikkert skakke nå fordi det var helt på jordet.

2 thoughts on “Hvordan overse ting på en elegant måte

Legg igjen en kommentar

