Dårlige tider for dinosaurelskere

Dessverre for dinosaurene og heldigvis for maten til dinosaurene har de alle vært døde helt sia år 64 997 989 f. kr., og ingen har ennå gjort historia fra filmen Jurassic Park til virkelighet. Det er nettopp derfor jeg prøver å uttrykke min dypeste medfølelse for de som heller ville ha hatt en Ankylosaurus enn en vanlig hund eller katt og synes at gullfisker blekner i forhold til Plesiosaurus selv om det kan by på problemer å få plass til dem i samme akvarium.

Og nå til noe helt annet.

I lys av den nylige Voe-skandalen har jeg prøvd å bedre forstå grunnen til at jeg har skrevet så lite her. Jeg tror det er mangelen på negativ respons. Det går an å skjønne at store mengder med nedsettende og dumme kommentarer kan være litt belastende, men hva med oss som ikke får sånne kommentarer i det hele tatt? Greit, jeg har faktisk fått et par kommentarer i løpet av 2010 som ikke har vært udelt positive, men de har kommet fra venner jeg kjenner godt og enten vært saklige eller hatt så mange STORE BOKSTAVER OG UTROPSTEGN at jeg ikke får inntrykk av at de er ment vondt!!!!!!!!!!

Hei, der ute. Du er Internett! Overalt hvor man beveger seg hos deg blir man møtt av dumme, frekke eller ignorante kommentarer, men akkurat her er det tomt. Hva må jeg gjøre, legge ut en lenke til bloggen min på /b/ på 4chan?

One thought on “Dårlige tider for dinosaurelskere

Legg igjen en kommentar

