Kampen for julebaksten – del 7

Vi trengte ikke å gå langt for å møte denne mystiske lederen for det hardbarka julebakstmiljøet, han bodde nemlig i huset på den andre siden av gata. Mens vi var på vei opp til inngangsdøra gikk den opp og åpenbarte mannen. Han var minst 2,10 høy, bredskuldra og fra Ålesund.

«God dag! Eg heiter Unne. No skal eg fortelje om Fedön Atkyns. Han blei fødd for 54 år sidan i Hell. For fem år sidan skreiv han boka  Lavkarbo til tusen – eller: Hvordan fett er bra og alt med spor av sakkarider kortere enn cellulose må utslettes ved bruk av kjernefysiske våpen. Denne boka har dessverre blitt særs populær i laupet av det siste året, i stor grad takka vere at Atkyns fekk gjere ein opptreden hos Skavlan. Han har no nytta omstenda til å kjøpe opp skamlause mengder smør og sel det svart for skyhøge prisar til eit fåtal innvidde. Smør er no umogleg å få fatt i i vanlege butikkar, og julebaksten står i fare. Men fatt mot! Vi skal styrte Fedön Atkyns og redde julebaksten! Vi er Dei hardbarka julebakarane!» brølte han.

Pastor og Stephenie jublet, og jeg var selv mektig imponert over taleevnene hans. Jeg har alltid hatt et svakt punkt for folk som bryter ut i monologer uprovosert, og nå lærte jeg til og med noe nytt om den nye erkefienden min. Dessuten hadde Unne et veldig stilig skjegg.

«Til hardbarkarmobilen!» skrek han og pekte mot folkevognbussen til Pastor.

Legg igjen en kommentar

