Det er snart på tide med ny mobiltelefon

Telefonen jeg har nå har snart vart i to hele år. Mesteparten av tida har den vært avhengig av teip for å holde seg selv sammen. Det er en skyvetelefon, og den øverste delen sitter heller løst på etter at telefonen falt på bakken et par ganger. Så lenge jeg har hatt teip (for det meste gaffa) til å holde den sammen har det faktisk fungert tilfredsstillende.

I det siste har den imidlertid blitt enda mindre fungerende. Nå slutter skjermen å lyse hvis jeg skyver skjermen helt opp, så det må jeg prøve å unngå. Det fører til at det kan være vanskelig å trykke på de øverste tastene, 1, 2 og 3, som blir halvveis dekte av skjermen.

Det har vært et mål for meg at mobilen skulle vare i to år, fordi jeg synes det er dumt å skrote ting som fortsatt er brukbare. Den forrige mobilen hadde jeg i tre år, men den fungerte utmerket lenger enn denne har gjort. Kanskje den var bedre rustet til å tåle fall i gulvet. Jeg skal kjøpe ny telefon rundt overgangen fra april til mai, og da kan jeg benytte anledningen til å skaffe meg en riktig stilig og moderne en. Men jeg trenger deres hjelp.

Burde jeg skaffe meg en Bosch eller denne fra Enklere Liv? Og hvilken av dem vil være best egnet til å kjøre Angry Birds uten forsinkelser eller krasj?

2 thoughts on “Det er snart på tide med ny mobiltelefon

Legg igjen en kommentar

