Hva jeg glemte å nevne i forrige innlegg

Ikke bare skal det komme et musikkstykke om dagen, men de skal komme i alfabetisk rekkefølge. 1. desember begynner det på A, og den 24. desember begynner det på X. Dermed kan dere allerede være sikre på at YMCA, Ziggy Stardust eller Ølbriller ikke vil være blant kalendersangene. Imidlertid tror jeg dette kan gjøre det morsommere å gjette på hva sangen kan være før den kommer ut, da det å vite forbokstaven drastisk reduserer utvalget. Vil jeg sortere sanger med tittel på «The» eller «A» under henholdsvis T og A, eller under ordet som kommer etter? Vi får se!

Tror du at du ikke vil huske å stikke innom bloggen hver eneste dag fram til jul, kan jeg dessuten gjøre oppmerksom på at det går an å følge Stigs Blogg på Facebook. Noen vil muligens finne det praktisk.

Nå er det bare et par dager til adventstida starter, og jeg gleder meg!

Legg igjen en kommentar

