AM nr. 17: Quicksand, David Bowie

Dette er musikk som er framifrå å eta frukost til. I kvart fall om du eig denne koppen. Hvis ikkje (trur det gjeld flesteparten) er det uansett musikk som er fin å lytta til, og frukost er godt uansett kva ein høyrar på.

No må eg ærleg vedgå at denne luka i kalenderen er noko dårleg førebudd. ‘Q’ er ikkje den vanlegaste bokstaven å finna først i ein låttittel, men eg tykkjer absolutt at dette er ein fin song. Eg veit berre ikkje kva eg skal seie om han, bortsett frå at Bowie er særs glam. Eg veit ikkje kva teksten handlar om, eingong. Kva skal eg gjera med livet mitt.

Legg igjen en kommentar

