AM nr. 24: Χmas is All Around, Billy Mack

Ja. Eg har juksa, og det på sjølvaste julekvelden. Den 24. bokstaven i alfabetet vårt er ein ‘X’, men her har eg nytta ein ‘Χ’. Skilnaden er at den siste er ein gresk bokstav. ‘Χ’ er den første bokstaven i det greske ordet for Kristus, «Χριστός», og dimed er «Xmas» ein fullstendig gyldig forkorting for «Christmas». No over til musikken.

Eg reknar med at dei fleste lesarane mine har sett Love Actually og gjer seg klare til en nostalgitripp no. Og det er vel eigentleg ikkje musikken i seg sjølv som gjer denne låten minneverdig. Det er karakteren til Bill Nighy sin fortenest. Lat meg ønska dere alle god jul med nokre av visdomsorda hans:

Don’t buy drugs. Become a pop star and they give you them for free!

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=bpmFletV_pU]
Legg igjen en kommentar

