21 dager igjen til jul

I dag avla jeg den siste eksamenen dette semesteret, som vil si at jeg har skolefri fram til en gang i januar. Det betyr også at jeg kan lese mer skjønnlitteratur med god samvittighet uten å tenke på pensumet jeg burde lest i stedet. Skjønt, pensumlitteratur er ikke det eneste som hindrer meg i å lese romaner. Internett er også en plage som ofte nekter å gi slipp på meg om kvelden når jeg har lyst til å gå til sengs tidlig og lese en stund.

I dag også skog mørkt ute bål speidern litt kaldt ikke veldig doble hansker for sikkerhets skyld.

Legg igjen en kommentar

