Siste kveld i Oslo på en stund

Hei peeps!

Jeg har pakka kofferten min og kjenner på den vanlige angsten for å ha glemt noe viktig. Jeg skal krysse et lite hav og være borte i nesten tre måneder, så hvis jeg har glemt noe kan jeg vanskelig sykle hjem og hente det. Men jeg har en viss grad av tillit til mine egne pakkeevner, så jeg får sannsynligvis sove i natt også.

I morgen blir en lang dag – hele 25 timer. Slik kan det bli når man skifter tidssone. En annen dag, litt seinere i høst, blir like lang, for da opphører sommertida.

I London skal jeg både bo og studere helt fram til midten av desember. Dette er ikke det siste innlegget jeg kommer til å skrive om utvekslingsoppholdet mitt. Siden nesten alle fritidssyslene mine som har pleid å ta opp mye av tida mi har base i Norge, regner jeg med at jeg vil få tid til å skrive om både det ene og det andre. Det vel si, det er nærmest garantert at jeg vil få tida, men jeg akter å faktisk gjøre det også. Så det så. So that so!

Siden jeg har samme navn som en kjent britisk TV-personlighet, regner jeg med at folk vil kunne stave navnet mitt riktig. Det er jo kult, men jeg håper ikke folk dermed går ut fra at jeg er god til å kjøre bil.

One thought on “Siste kveld i Oslo på en stund

Legg igjen en kommentar

